vad hände med bloggen?

Här har ni inte sett mig på länge!! herregud de är ju över en månad sen ja bloggade. Jag är ju ingen bloggare precis. Men nu tänkte jag skriva lite eftersom de är så många som klagar på mig. haha :) tillexempel Anna, Ida, Elina, Emil, ja till och med mormor :D
Mycket har hänt på en månad. här är lite av de jag gjort i april:
1. april började med besök av broder och Hanna. Det var några underbara dagar vi hade här och i Boston :) vi såg mycket och runt 27 grader över helgen :) vi hann med och fira min födelsedag också, en vecka för tidigt men ändå :) det va så kul att se dom igen asså :)
2. sen kom min riktiga födelsedag då den 8 april. det firades med tårta med familjen (fick en ipod av dom) sen restaurangbesök med tjejerna på Burtons.
3. jag har hunnit med att ha semester i en vecka. själv i stora huset!!! det var fint :) träffade Simon, färgade äntligen bort råttan i håret så nu har jag ingen utväxt längre i mitt hår som by the way har blivit långt som ett ösrajn!!! Drink-kväll hemma hos mig!!
viktor lekte kidnappare. omöjligt att ta sig ur. haha
4. Ni har även missat en del fester bland annat Födelsedagsfest för Mike Stewart som fyllde 23år, husfest i Scituate och Bonfire hos Mike Riley.
5. Jag har spenderat lite tid på stranden. strandluncher med Louise och strandmys med barnen. då det har varit några fina dagar med 32 graders varme I APRIL!!! Sommaren är här. det har varit typ 30 grader här nu sen i lördags :) gött men kvavt och klibbigt. Det enda som är svalt är min källare ;)
6. Umgåtts med våran lille Mexikanare Viktor. vi har målat på hans rum och ganska mycket på honom. haha
7. Jag har gått på College, snart klar med kursen. Bara en dag kvar :) sen blir det en resa till Canada i i slutet av Maj för att se Niagarafallet, ska bli kul. får hoppas på att det blir bra fest med för det är 19 i Canada och vi har hört att de ska ha ett sjukt bra nattliv dit vi ska :)
8. vad har jag mer gjort? hmm... Jo i helgen va jag på min första Lacrosse match och stekte, fy fan va varmt visste inte vart man skulle bli av, ingen skugga någonstans.
9. idag har vi firat E som fyller 11 år idag. grattis till henne. käkat tårta och spelat mycket fotboll ute i sommarvärmen de tycker vi om!!
10. umgåtts mycket med dom här små grisarna!! och Shoppat såklart. bland annat Boston-keps och bikini
det var väl en lite kort sammanfattning av vad jag har gjort sen sist. hänt nåt nytt där hemma?
Imorgon blir det antagligen en strandlunch med Louise för de ska bli runt 25-30 grader imorgon med!!! :) Jag kan inte klaga :)
by the way 3 månader och några veckor tills jag kommer hem det är sjukt vad tiden går...nu ska jag nana!! Natti Nutti!!!

Kommentarer
Postat av: Emil the pimp

ÄNTLIGEN!!!

2010-05-04 @ 13:54:58
Postat av: Anna

FINALLY!!!!

2010-05-04 @ 17:46:43
URL: http://annananaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0