bilder från helgen och veckan

I lördags tog jag min sista college kurs, skönt att inte behöva gå i skolan längre. men en liten kul grej var att vi kollade på en film och sen kom snubben in som hade gjort filmen. Han är tydligen lite känd. Cameron Diaz var bland annat skådespelare i filmen, som jag tyckte förövrigt va ganska knepig film. lite coolt ändå att Cameron Diaz va me i den.

I söndags hoppade jag först lite i vårt hopptorn som vi hade i trädgården för dagen. sen hängde jag med Lisen, Anna och Ana-Paula på deras au pair möte på Fenway park i Boston. det är där Red Sox spelar (baseboll för dom som inte vet). Ganska intressant faktiskt, lite häftigt va de allt :) varm och solig dag i Boston. Sen blev de lite newbury street och mat på "Fire and Ice".
I måndags drog jag och Lisen in till Karaokebaren igen. har blivit en måndagstradtion nu :) härligt!!! va dock inte lite kul som första gången, men andå :)
Nu är jag precis hemkommen från stranden. där har jag spenderat min förmiddag med Louise, Lisen och hennes Thea, hur gött som helst!!!
vår pool håller på att bli rengjord och den är snart klar :) nästa vecka kan man bada i den :D JIPPIIII!!!
tog första steget i den idag:
Ikväll blir det nog en glass på Nona's med L:en och sen ska det bli packning!! FÖR IMORGON DRAR JAG TILL NIAGARAFALLET OCH KANADA!!! Have a nice weekend people <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0