4 maj

Hejsvejs :)
En vanlig tisdag idag. dock 30 grader varmt :)
Dagen började med jobb i 2 timmar. vid 10 var det jag och Louise som låg redo nere på stranden för att pressa. Vi hade med oss massvis med mat från first communion och födelsedagskalas!! vid 12 slaget orkade vi inte med värmen längre och gav upp...vi va riktigt lökiga!! LL och LL= Löklinn och Löklouise. haha
när ja kom hem snackade jag först lite med mamma, pappa och Albin som var på jakt efter mina ihoptejpade fotbollsskor. sen hade jag även en trevlig pratstund med lilla Anski :)
eftermiddagen bestod av jobb... med några åskskurar som vi råkade hamna mitt i.
Nu ikväll har jag varit i Cohasset med Anna och Lisen och spelat basket, fy vad grymma vi var asså :) vi flydde precis fältet för myggorna kom och besökte oss..klia, klia, klia!!! fick 15 rejäla myggbett igår varav 14 på benen. Såg ut som stora bölder på benen. FY!! När jag kom hem nu för en stund sen så satt jag och min 8-åring (som ska göra sin first communion på lördag) i trappan och gjorde massa grimaser, så skojigt är det att vara au pair!! haha
Yes jag fick i den :)
jaja men nu ska jag nog ta och vänta in The Hills som börjar nu tror jag. Förresten har köpt Lauren Conrads första bok och ska börja läsa den nu!! tjipp åh hej!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0