Fredag den 19 Mars

Denna helg var lite mer livad en förra. Det har hänt en himla massa. Jag och Louise har spenderat alldeles för mycket tid tillsammans. haha :) Det har även blivit Mycket korvmackor för mig och ägg för Louise.
vart ska jag börja? fredagen kanske eftersom det är där helgen börjar :)
Jag och Louise stack till fruit center i det fina vädret för att sedan bege oss till Nantasket beach i det soliga vädret. Picknick för hela slanten blev det och mycket spånande med Lousie. Vilken  strand förresten. det kändes som man var i utlandet, eller ja det är jag ju men de kändes som man hade kommit till Spanien eller nåt med atmosfären runt omkring med butiker, barer och aktivitet. Det kommer nog vara mycket liv där till sommaren. :) vår picknick slutade dock inte så bra. vi såg tidvattnet komma högre och högre upp. men vi flyttade aldrig på och det slutade med årets första dopp för mig. hade dock inte räknat med att det skulle bli med kläder på. haha. fick vatten upp till midjan och min svenska mobil är ett minne blott, död! Kvällen bjöd på en liten konsert i Boston som jag, louise, thomas och Yury gick på de 2 få timmarna som vi spenderade i Boston.
Ps. förresten jag och Louise såg likadana ut hela fredagen utan att vi hade planerat detta i förväg!!
På dagen hade vi: slitna jeans, t-shirt, jeans jacka, pilotbrillor och pärlhalsband.
På kvällen hade vi: lite mindre slitna och mörkare blåa jeans, vit t-shirt, brun skinn jacka och sjal. haha sjukt lika va vi speciellt på dagen. vi vågade knappt gå tillsammans på fruit center. haha
morgonfrisyr!!!!
Likadana saker :)
min picknick :)
Mina converse som blev helt dränkta. Kom ju till skott med att tvätta dom!!
Allt detta hamnade under vatten
Dj Louise
Fin sten vi hittade va?
Louise var beredd på att vattnet skulle komma och hon räddade sandalerna först. haha
Jag va dock inte lika beredd. haha BLÖT!!
det blir ett långt inlägg det här. får nog dela upp det i flera inlägg. lördag och söndag kommer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0