Söndag den 21 Mars

Hmm. vart var jag. Jo just det Louise har inte en aning om vad ordet trött betyder. Hon har så mycket energi när alla andra är så trötta att vi knappt kan hålla ögonlocken uppe. onaturlig varelse skulle jag vilja säga. Söndagen bjöd inte på riktigt lika varmt väder men solen tittade fram :) Efter att jag hade blivit avsläppt vid mitt hus runt lunch (tog 2 korvmackor) sen hade jag en timme på mig innan det var dags för Saint Patricks Day Parad här i Scituate! jag vandrade ner till hamnen där jag mötte upp Louise. vilken parad det var alltså. Paraden varade i nästan exakt 2 timmar. det tog 1 timme för att hela paraden skulle passera platsen vi hade valt ut att stå på. vi fick till och med in och värma oss en stund på CVS. där vi förövrig höll på att skratta ihjäl oss åt alla påsk-gosedjur som kunde prata!! LÄTTROADE!! Orkar inte skriva mer så ni får se själva hur fin paraden va :)
Dessa ledde hela paraden fram
Poliser
säckpipor
orkester
orkester
sheriff
plötsligt kom ett helt band förbi och spelade hela vägen, irländsk musik såklart.
en gammal polisbil
Ett annat band som körde förbi
ishockey laget
cheer leaders
En av mina två favoriter. han körde runt i cirklar hela tiden och cyklade nästan in i folk. asball cykel!!
clowner
Soldater. här laddar dom vapnet och Louise förberedde mig på att dom kommer nog skjuta men dom gick förbi utan att avlossa något skott. 2 sekunder senare kom det ett skott och jag hoppade 2 meter. haha
och där tog batteriet slut på min kamera. kunde alltså inte ta kort på de bästa. i slutet kom det nämligen in ett helt flak med monster. helknasiga, De såg hur roliga ut som helst!!! både stora och små. såg ut som nån jädra cirkus. haha! här är några få bilder som jag tog med mobilen, kassa bilder alltså!

på kvällen fick man ingen lugn och ro heller. haha
Trippel L:en= En solbränd Lisen (som precis kommit hem från Miami), en otroligt hyper aktiv människa (Louise) och en fruktansvärt Övertrött Linn träffades hemma hos Louise (som har huset för sig själv i 2 veckor) Och vi snackade så mycket skit att vi tröttnade nog på oss själva där ett tag. haha sen var det äntligen dags för sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0