punktering är vår nya "vän"

Hejhe. de va ett jäkla tag sen ja skrev här. seg som vanligt. det har hänt en himla massa grejer me som ni inte hört om. men de får nog bli den korta versionen av allt. förra helgen var der ju meningen att vi skulle åka till Maine, men vad hände? jo när vi kört cirka 2,5 timmar och hade 1,5 timme kvar till maine fick vi punktering i New Hampshire. herregud. Gary och Gary (två polismän) kom till undsättning och lagade punkteringen. men reserv däcket va inte det bästa, så va de bara att köra hem igen. 5 timmar i bilen för ingenting. hahaha hade sjukt roligt i bilen dock :) Louise och sitt hoppande till Imma be :) Missade fest och skidåkning.
Taggade som bara den va vi..
Lisen va dock inte så taggad mest bakis från black eyed peas konserten kvällen innan.
HAHA Gary och Gary :)
Tuut i rutan!!

Söndagen slutade inte med skidåkning i Maine utan shopping i de enorma shoppingcentret Natick Mall. Och shopping blev det!!!! jeansjacka, 2 linnen, 3 smycken och 2 Saint Patricks day accessoarer. :) på vägen körde vi lite fel som vanlig och hamnade i rhode island där ett tag. haha tog 2 timmar att köra hem när det bara ska ta typ 50min :)
hela helgen var som en roadtrip :)
Louise letade efter nåt till det franska nattklubbs temat som festen i lördags hade. Basker känns väl ganska franskt?
Lisen hittade små st. particks day tofsar i samma hårfärg som hennes.
här sitter jag och underhåller mig medan de provar kläder.
både jag och Louise hittade Jeansjackor.
denna helgen bestod av bio i fredags med Lisen och Louise, shutter island. riktigt bra och mysko film :)
I lördags möttes först jag, lisen och louise på starbucks och SATT UTE och fikade!! det var sjukt varmt och vi stekte som bara den. kvällen började med matlagning hos lisen med trippel L:en Linn, Louise och Lisen. eller vi va egentligen 4 L för Lisens familjhar precis köpt en hamster dom dom döpt till Lady gaga. Maten bestod av bakadpotatis med skagenröra och sallad, mumsigt.
Sen hände det som inte fick hända. på väg till en fest i Boston lite senare fick vi PUNKTERING IGEN!!! hur sjukt är det inte att man får punktering 2 lördagar i rad. bara vi som kan lyckas med det. så det blev taxi resten av vägen, hämtade upp Anna på tunnelbanan och sedan vidare till festen.  Kanonfest, mycket folk och trevligt folk till och med :) det var meningen att vi skulle ta taxi hem vid 3 men vi festade fram tills halv 6 på morgonen, sov 2 timmar och tog sedan tunnelbanan och buss för första gången här i USA. Föresten så var festen för Thomas som fyllde 24. vi gav honom en ballong och Swedish fish som nån annan käkade upp för honom :) Tack tjejer för en underbar kväll, kalaskul :) Måste göras om snart (Utan punktering helst).
Farliga kocken Lisen med kniven i högsta hugg!
Salladen. tadaaaa!!!
Lady Gaga
Dans dans och dans!!
Lisens indiandans runt bordet.
Louise rockar loss.
Louise hoppar som vanligt i bilen.
Lisen och ballongen!
blev sängen 2 timmar när ja kom hem i söndags sen ut och spela lite basket och fotboll med barnen i det fina vädret. de va säkert 15 grader varmt igår. Hur härligt som helst. PÅ kvällen åkte ja och Louise in till Boston igen och åt middag på Legal Seafood tillsammans med hennes gamla klasskompisar från Harvard, mysigt och jag hade sjukt roligt med Louise på vägen hemi bilen. haha va störa vi va :D.
Det va väl allt jag har gjort sen sist. Hoppas på att jag får bilderna från festen snarast av Lisen så att jag kan lägga in dom, finns ju en hel del roliga därifrån :)
det är underbart väder idag igen så jag ska ut och sätta mig i vårsolen! See u later <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0