lugna puckar!

Det har varit en mycket lugn helg denna helgen. Mycket lugnare än vad som var meningen. Men det blir ju aldrig som man har tänkt sig.
I fredagskväll körde jag hem till Lisen som just fått besök från sin kompis Amalia from Sweden. Mycket trevlig tjej. Vi satte fot mot bowlinghallen. Eller vänta fot?? nej här i USA går man för fasiken ingenstans. (det ska vara). VI TOG BILEN till bowlinghallen. Vi fick vänta i 40 minuter på att få en ledig bana, men de gjorde inget för Lisen och Amalia för då kunde dom ju ta några öl före. Men inte jag som va chaffis inte! Vi fick även besök av vår lilla mexikanare Viktor med sitt 8-pack på magen. Shit va killen tränar, ser ut som han håller på att spricka snart i den lilla kroppen. haha :)
Jag måste tala om att jag börjar bli sjukt bra på bowling asså, börjar med 3 strike på rad, sen en lite sämre sen får jag min 4 strike :) Jag fick totalt 168 poäng på en serie!!! :) berättade de för mormor och mamma och ville anmäla mig till svenska damlandslaget direkt. hahaha :) så nu vet jag vad jag ska göra när jag kommer hem. Det är en bowlingkarriär jag ska satsa på. Blir man rik på de???
Amalia och Lisen laddar för bowling!
vad gör jag för rolig min då??!
bowling under press!!
Mexico!!! yeahaaa
Viktor va framme och försökte förstöra för alla
Jag satte roliga namn på alla. Ni ser väl vilken som är JAG???!!!
Lördagen var hur tråkig som helst. enda jag gjorde på dagen var att se på melodifestivalen. Jag tyckte faktiskt rätt låt vann, rös som bara den när hon sjöng!!
Jag tänkte hänga me tjejerna in till Boston på eftermiddagen men kände inte att jag hann hem till 6, för då började jag jobba, Jippy!! Jobbade hela kvällen sen. Fick en inbjudan om en fest i närheten så jag tänkte väl att jag kunde sticka dit när jag slutat. då trodde jag att jag skulle sluta runt 10-11. men nej då jobbar jag till 2. haha jaja Anna fick ju ändå inte tag på festfixaren så de va kanske bra att jag jobbade så sent ändå.
Söndagen skulle bli hur kul som helst med stor folkfest med St. patricks day parad i Boston och sen en fest på eftermiddagen. men blev det så??? NEJDÅ! då hade mitt gäng varit ute och festar i Boston på lördagen till klockan 6 på morgonen. så jag satt halva dagen på att att alla dom skulle vakna (förutom Louise som började jobba direkt när hon kom hem, haha) Den tjejen och energi alltså, herregud hon blir ju aldrig trött. vi räknade ut igår kväll att hon hade varit uppe i 36 timmar och 40 min i sträck och hon va inte de minsta trött. hahaha. det är ju nåt fel på henne!!. ja iallafall. det blev ingen parad överhuvudtaget för det regnade och blåste som bara den och de va inget folk på gatorna i Boston fick vi upplysningar om, och paraden var kanske till och med inställd, plus att jag hade aldrig kunnat släpa med mig alla dessa vrak från gårdagens fest. så jag tog det lugnt på dagen sen kom Superpigga Louise och hämtade upp mig för en middag på Panera bread med Lisen och Amalia. Jag och Louise gick på bio också men då pallade inte Lisen trycket längre så dom åkte hem och sov.
Dom missade den bästa filmen jag har sätt här tror jag. Iallafall topp 3!
vi såg Remember me. Sjukt bra, SE DEN!!!
Nu ska jag upp och vika tvätt. byebye!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0