Lördag den 20 Mars

Lördagen blev stressig i början men sjukt lång!!!
Underbart väder. Vaknade vid 10 och alla gick i shorts, gick ut och kände och det var verkligen sommarvärme inte vår utan SOMMAR!! kollade upp temperaturen senare vid 4 tiden. då stod den på 24 grader :) helt fantastiskt!!
fick helt enkelt bli stranden på lördags förmiddagen också fast än vi skulle strosa i Boston. Osmart som jag är tog jag inte med mig nån bikini för jag tänkte att de kan ju inte va sååå varmt. men de va de och det hade Louise tänkt på!!!
mitt under stekningen på stranden ringde killarna och sa att dom skulle träffas i Quincy om en timme för att sedan åka ut i skogen vid någon sjö och grilla. då var kl. 2 (vi va inte framme i Quincy förrän kl. 4) så det var bara för oss att springa in i bilen och köra hem och fixa till sig. åka till Quincy för att bli upphämtade. vi blev även varnade över att vissa ryssar var arga på oss för att dom fick vänta på oss så länge. DÅ tänkte jag och Louise direkt att nu är det kört. haha nu blir vi klubbade av nån rysk maffia här när vi kommer fram... vi är ju ganska bra på att spåna (vi kanske tog det lite för långt) haha. saken blir ju inte bättre när en ryss leder oss ut i skogen och vet inte riktigt vart vi ska men vi går och vi går. sen säger han rätt va det är att ni tror nog att vi ska ta er ut här för att döda er!! haha han började se lite vilsen ut och så satte jag och Louise igång och spånade på detta!! när vi väl kommer fram sattes det igång med både öl drickning och korv grillning. vi spelade även Volley boll vilket vi kanske inte va det bästa på men ett bra försök. haha. mitt under volley boll matchen skriker en ryss vid grillen: Damn, why don't we have a knife? och Lousie svarar med skakande ben och skärrade röst: DO WE NEED A KNIFE?... hahah gapskatt på den. ni tycker säkert inte detta va kul men efter att ha spånat så mycket om att dom tog oss ut i skogen för att döda oss så blev det riktigt komiskt!! :)
kvällen va varm och ung när vi begav oss in mot Boston igen till nån lägenhet där festen fortsatte till typ 2, då 5 halv virriga personer begav sig hem till Thomas för att sova. Men nej då blev alla hungriga så då beställde vi nattamad! det tog en halvtimme för oss att bestämma och sedan ytterligare 45 minuter tills maten kom men gott va de. Efter det gick vi och lade oss till Thomas skriker vid 5 tiden att vi ska spela twister. visst det låter väl kul säger vi lite halvengagerat. det slutar med att dom drar ut mig och Louise för att spela basket klockan 5 på morgonen. herregud, vi va inte såå sugna på det men hur som helst så blev det såå! Hem till Thomas igen och sov i några timmar innan jag och Louise tog tunnelbanan hem. Då hade jag tänkt hem och sova men NEJDÅ!! För Louise vet inte vad ordet trött betyder.....Fortsättning följer!!
På väg hem från stranden
Här äter jag femte korvmackan för dagen
På väg hem till Louise för att fixa till sig
Oj vad hon svänger!!
Då var hon färdigfixad och vi är nu på väg till destination Quincy! (har ni märkt att vi alltid äter i bilen?)
Han längs ut till höger med dom räääliga flätorna, det var han som visade oss ut i skogen. Fattar ni att jag och Louise va rädda eller?? ser ju hur skum ut som helst. men han va helkul. haha
Louise säger: Vad är det här egentligen??
AHA! hon smakade och nu fattade hon va de va. polletten föll ned!!
Tjejen på bilden föddes i ryssland, flyttade till Kalifornien för 17 år sedan, spenderas somrarna i Frankrike och pluggar i Boston. Hon kan prata ryska, engelska och franska helt flytande :) ganska häftigt. vi lärde henne även lite svenska ord som hon kunde uttala perfekt direkt. Hade varit skoj att vara en sådan naturbegåvning på språk.
Vi lärde även Yury lite svenska. det var askul när han sa skål! han lät som en riktig stekare från Lidingö eller något när han sa det. haha det hade jag och Louise rätt kul åt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0