Jojje!

Igår den 29 mars fyllde Joanna 19år. glömde ju skriva det igår på bloggen men jag kom ihåg att gratulera henne :) Hoppas du hade en jättefin födelsedag Jojje. Din 18 årsdag var ju en av dom roligaste dagarna förra året. haha har nog aldrig skrattat så mycket. Ellan va ju kalaskul!! eller vad säger du Jojje? det var underbart. vi låg ju nästan dubbelvikta på marken du och jag för vi skrattade så mycket. Svårt att toppa den födelsedagen. Men GRATTIS IGEN JOJJE!!!!:) MISS AND LOVE YOU :D See you back home in Sweden KÖSKASKRAUB!!! <3<3<3
NU är det inte länge tills jag får se Rasmus och Hanna igen :) Om exakt 2 dygn är dom här hos mig!! :)
Ps. Tack Louise för dina goda SVENSKA pannkakor som du kom förbi med häromdagen. Kalasgoda! Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0