7 månader och grislunch

Hej hopp. Håller just nu på att försöka lösa det här med min kurs (behöver 3 credits till) ska förmodligen ta en kurs i Maj och åka till Niagara fallen i Canada i Slutet av maj :) om det funkar! Har försökt att ringa den svenska reseledaren några gånger idag men hon verkar inte vilja svara mig, trots att de va hon som sa att jag skulle ringa henne idag. får väl försöka ringa igen i eftermiddag för just nu har jag inte tid. Lisen ringde just och bjöd hem mig och Louise på Lunch hos henne medan hennes lilla Thea sover :) Alltså blir det en riktigt liten grislunch, till råga på allt så skulle hon nog bjuda på nån skinka. hahaha :) SCHINKA!!!
Nu har jag nedräkning tills Rasmus och Hanna kommer på besök. Dom är här om BARA 8 DAGAR!!! DET SKA BLI DUNDERKUL :D och efter Rasmus kommentar igår på msn (jag har nog aldrig längtat så mycket till något som jag gör att få se dig nu) kan man ju inte annat än längta efter sin bror som man inte sett på exakt 7 månader. japp jag har månads dag idag, 7 MÅNANDER!!! PS. det ska bli Skitkul att se dig också Hanna, får väl se om Rasmus står ut med oss :)
ps. nr. 2: saknar mitt lilla kompisgäng där hemma :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Saknar dig med <3, kul att Rasmus och Hanna snart kommer!

2010-03-24 @ 19:59:34
URL: http://annananaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0