Goin' to Maine!!

Yes det blev allt en lite skidresa för mig ändå i år :) trodde jag inte. Men om några timmar kommer Katharina, Anna och Louise och hämtar upp mig i en mini van. sen bär det av till Lisen innan avfärd mot Sunday River Ski Resort i Maine :) Mike skickade och fråga om vi ville komma upp och de blev bestätm för nån timme sen. :) bra med lite impulsresor ibland. :) Hoppas på en riktig brakfest när vi kommer upp ikväll efter 4 timmars körning med tjejerna :)

Dagen började med att jag trodde att jag skulle jobba ikväll och nu är jag snart på väg på skidsemester. Livet kan allt bra svänga till ibland. vi ses en annan dag för nu måste ja packa klart. PÖSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0