tbx

hej nu är jag tillbaks igen. Malin har precis åkt hem. Hon ska till Washington D.C imorgon och över thanksgiving. ha det så trevligt. och lycka till med de 8 timmarna i bilen (med tre små pojkar) som de tar att åka dit. haha :)
Vi kollade stockholm boggie ikväll. Älskar den filmen. den är så härlig och den får en att längta till sommaren. sist jag såg den satt jag i soffan på forsvägen. :)
va gjorde jag i söndags nu då?! Det var au pair möte i frammingham som gällde. där vi skulle gå på bio och se New Moon. Lisen, louise, malin och jag hade tänkte börja söndagen med lite uppladdning hemma hos lisen, med första twiligfht filmen så vi va laddade. haha och hur gick de? inte alls!!! jag hade med mig filmen på en bränd skiva. den funkade i tv-rummet men då hittade vi inte fjärrkontrollen. så gick vi in i lek-rummet och där funkar de såklart inte att se brända filmer där.. uppladdningen slutade med att vi såg patrick 1,5 istället. haha Twilight/patrick 1,5 vem märker skillnaden??!!! blev panera bread innan vi begav oss mot frammingham. (Lisen va vägvisare) vi tänkte hur fan ska detta gå.. men hon förvånade och vi körde inte fel en enda gång. Louise gjorde ett kanon jobb bakom ratten med :)
Biografen va rätt mycket större än dom vi har här hemma. den va ganska cool på utsidan faktiskt. väl inne väntade ett hav av au pairer. nästan panik mycket au pairer. Lousie klarade knappt trycket.. haha :) träffade många gamla kändisar. My bland annat och Sara :) alltid trevligt. Filmen va faktiskt över förväntan, men ganska lik den första måste ja säga. är väl inte världens största twilight fan men den va bra faktiskt :)
Lisen och Malin
Jag, Lousie och Malin
idag gick ja upp vid halv 7 som vanligt för att börja jobba. kommer upp och jag vet att mamman är ledig men ja tänkte väl att jag skulle jobba ändå. men vad pappan hade glömt säga till mig är att jag hade sovmorgon..men de första hon säger är att jag inte hade behövt stiga upp och att jag kan gå och lägga mig igen.. och det klart att jag gjorde de :)
kvart över 9 idag väcktes jag av att malin ringde och ville till gymmet. visst nappade jag på det. vi provade swimmingpoolen idag. simmade lite och badade bubbelpool. härligt. Marianne och Rita hängde me på. vad har mer hänt? ja organiserade minstingarnas klädlådor och sen skjutsade C till teatern och sen hem lekte en halvtimme me barnen och sen hämtade C. sen va min arbetsdag slut.. rätt slappt måste ja säga!!!
När jag låg och skrev det andra blogginlägget kom minstingen in med ett brev till mig, med dubbla kuvert och allt. det här vad brevet innehöll. haha söt hon :)
Nu blir det en film eller nåt och sen sova. mamman är hemma hela veckan, så jag fick sovmorgon imorgon också.. får sova hur länge jag vill!!! HÄRLIGT!! Börjar inte jobba förrän halv 3 :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe jaaa.. den här bilresan kan ju bli ett äventyr bara den:P.. jag är avis på din sovmorgon, men mina värdföräldrar måste ju ut o springa på morgonen!.. haha... have a good one!

2009-11-24 @ 05:09:49
URL: http://malinsandramaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0