Fredagen den trettonde

Det får bli ett kort inlägg eftersom datorn håller på att dö och jag orkar inte resa mig upp för att ta adaptorn som just nu är i uttaget på toaletten.. det är ju flera meter dit.

dagen började med att den äldsta dottern välte ner en glaskupa och krossades i tusen bitar. typ 30 min senare kom nästa. hunden välte ner och krossade en glasljushållare, också den i  tusen bitar. 2 st på en morgon.. just då kom vi på att det är fredagen den 13 idag. läskigt!!! på eftermiddagen välte hunden även ner och förstörde den tredje grejen. denna gång ett vanligt dricksglas.. har inte varit med om att något glass har gått i sönder här som långe jag har varit här och idag på fredagen den 13 slogs 3 glas sönder??HALLÅ ??!! :O jaja, jag har iallfall överlevt dagen :) haha
ikväll skulle vi egentligen till Boston en runda men vi töjade inte de. blev bio istället med Malin och Lisen. vi såg 2012. ett tips: se aldrig den!! kass!! och den var 2,5 timmar lång me. shit asså vad overklig den va. jaja men nu har man sett den. kom precis hem och såg att Pearl Harbor går på tv :) får bli en liten titt på den innan jag somnar. som jag förmodligen kommer att göra inom kort.. så godnatt på er!!!

Kommentarer
Postat av: City

Godmorgon vännen =)

2009-11-14 @ 06:36:58
URL: http://gatc.blogg.se/
Postat av: JAG TROR DU VET VAD JAG HETER

PEARL HARBOUR <<<<<<<<<<<<<33333333333333333

2009-11-14 @ 15:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0